15 Şubat 2014 Cumartesi

Saç Ekimini Yaptığımız Hastalarımızın Yorumları

28.01.2013 saç ekimi
Çok güzel bir ortamda harika bir operasyon geçirdim. Bütün ekibe sonsuz teşekkürler. Herkesin gönül rahatlığıyla burada işlemlerini yaptıracağından hiç şüphesi olmasın.
İlker KABATAŞ
26.01.2013 saç ekimi
Ben Emrah, bütün saç ekim ekibine teşekkür ederim. Her şeyden memnun kaldım. Bizimle çok iyi ilgilendiler. Hepsine sonsuz saygılarımla. Tekrar görüşmek üzere selamlar.
Emrah KILIÇ
25.01.2013 saç ekimi
Saçlarım ekildi bitti sonunda. Biraz acı var ama çektiğimiz acıya değiyor. Kısacası fazla söze gerek yok. Her şey çok güzel, özellikle çalışanlar işlerini çok iyi yapıyorlar. Çok memnunum. Turk Hair ailesine çok teşekkür ederim.
Özgür PEKEDİS
12.02.2013 saç ekimi
Ben Şenol Eroğlu Avusturya’da yaşıyorum. Abimin ısrarı ile saç ektirdim. Çok korkuyordum ama işe başlayınca Handan Hanım ve ekibinin expiryens olduğunu anladım ve gözlerimle gördüm. Şu an 5 gün oldu içim rahat iyi ki ektirmişim. Keşke daha önce yaptırsaydım şimdi kendime daha çok bakmak istiyorum. Hayat çok kısa çok mutluyum herkese bu işte emeği gecen herkese çok teşekkür ederim.
Şenol EROĞLU
25.02.2013 saç ekimi
Türk Hair Trans ekibine teşekkür ederek başlamak istiyorum. Buraya gelirken çok araştırma yaptım. Türkiye’de bu işi yapan bana göre tek güvenli yer olduğu için kendimi ehli olan ellere bıraktığıma hiç şüphem olmadı. Ticaretten çok emek ve işine önem veren bir ekiple operasyon geçirdim. Ayrıca Handan Hanım ve iş arkadaşlarının bizimle ilk teması çok hoşumuza gitti.
Hasan Ali PATI
04.01.2013 saç ekimi
Saç ekimine karar verdikten sonra araştırma yaptım. Saç ekimi konusunda Türkiye’de Türk Haır Trans’ın işin uzmanı olduğunu ve yılların verdiği tecrübelere dayanarak saç ekimini gerçekleştirdiğini öğrendim. Saç ekimi operasyonumu gerçekleştirdim. Ve burada emeği gecen tüm personele teşekkür eder ve başarılarının devamını dilerim.
Mehmet ŞERAN
24.01.2013 saç ekimi
Saç Ekimine 22.01.2013 tarihinde karar verdim. İlk görüştüğüm ve son görüştüğüm siz oldunuz. Bu güveni bana verdiniz ve 23.01.2013 tarihinde saç ekimi yapıldı. Bu operasyonda emeği gecen Ferda Hanım, Seçil Hanım, Köksal Bey, Handan Hanım, Orkun Bey, Gurbet Hanım ve Ayşe Hanım’a emeklerinden dolayı teşekkür ederim.
Ümit GENÇ
08.01.2013 saç ekimi
Sayın Türk Hair Trans Personeli saç ekimi operasyonumdaki güzel ve içten davranışlarından dolayı ekibinize teşekkür eder saygılarımı sunarım
Bilal KAYMAKÇI
03.01.2013 saç ekimi

Selamlar,Hepinize candan teşekkür ederim. Bütün personel işlerini titizlikle yapıyorlar. Herkesi gönülden tebrik etmek istiyorum. Saç ekimi için sizleri tavsiye ediyorum.
Bülent KILIÇ İSVİÇRE
25.01.2013
saç ekimi yorumları saç ekimi yorumları saç ekimi yorumları 
 
saç ekimi yorumları saç ekimi yorumları saç ekimi yorumları 
saç ekimi yorumları saç ekimi yorumları
 
Evet bitti. Sorun yok. Ama biraz acı var. Çalışanlar çok sağlam hepsi çok iyi insanlar. Tanışamasak ta yüzlerinden belli çok iyiler. Memnun kaldım sonrasını göreceğiz. İyi sonuç olacağından eminim Tüm personele teşekkürlerimi sunuyorum.
Cesur BÜLBÜL  saç ekimi
Sayın Türk Hair Trans ailesi özveriyle çalışan personellerinize, sunmuş olduğunuz kaliteli hizmet Güleryüz ve yakın ilginize alakanıza teşekkür eder saygılarımı sunarım. Tüm dostlarımla paylaşacağıma emin olabilirsiniz.
Mehmet ÖZTÜRK  saç ekimi
Ben Şişliden Siraç ORAL. Çok yerler dolaştım ve en sonunda Türk Hair Trans'a geldim, ve burada saç ekimine karar verdim. Daha önceki denemelerimden hiç memnun kalmamıştım. Türk Haır Trans’a çok teşekkür ederim. Çok memnun kaldım. Saygılar.
Siraç ORAL
Ben Münih’ten geliyorum ve burada saç ekimi yaptırdım. Handan Hanımdan ve ekibinden çok memnun kaldım ve başkalarına da önerdim. Hatta 5 arkadaş bile buraya geldi ve onlarda saç ektirdi.
İsmail ADEL saç ekimi
Uzun Yıllar saçsız olmanın vermiş olduğu eziklikle dolaştım. Uzun süre düşünmeme rağmen cesaret edemedim. Ancak yeni geldiğim işyerinde iki arkadaşın operasyon yaptırdığını gördüm. Kendilerinin tavsiyesiyle hiç düşünmeden geldim. Ortamı gördükten sonra hemen karar verdim. Ortamın samimiyetine güvenerek karar verdiğim operasyondan pişmanlık duymadığımı belirtir. Handan Hanım ve ekibine yakın ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim.
Nejdet DOST saç ekimi
18.12.2012
Ben Münih’ten geliyorum. Çok memnun kaldım. Eski saçlarıma kavuştum, şuan çok mutluyum. İyi ki buraya gelmişim. Saygılar.
Nazım ORAL saç ekimi
Tüm Türk Hair Trans saç ekim merkezi ekibine bana gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı çok çok teşekkür ederim. Hiç tereddüt etmeden burayı seçtim. Onların dışında burada çalışan diğer arkadaşlarda beni çok sıcak karşıladılar. Hiç yabancılık çekmedim. Kendi evimde gibi rahat ettim. Saç ekiminin biraz ağrısı var ama gülü seven dikenine katlanmak zorunda o kadarda olmalı zaten. Bana ilk 4500 greft uygulanmıştı ve şimdide 5500 greft uygulandı. Toplamda 10,000 greft uygulanmış oldu. Umarım güzel bir sonuç elde eder ve kellik sorunumdan kurtulurum. Tüm ekibe teşekkür ederim.
Hakan KIRGIN HOLLANDA saç ekimi
08.03.2012
Ben Uğur Yetişti. İstanbul Bayrampaşa’dan geliyorum. Beklediğimin üstünde bir ilgi ile karşılaştım. Çok sıcakkanlı ve iyi niyetli bir ekip olmakla birlikte çok güzel bir yerde hizmet veriyorlar. Oda temizliğinde çok memnun kaldım. Ayşe Hanımın yoğun ilgisinden çok menün kaldım. Yakın çevremde de bu problemden yakınan arkadaşlarım var. Hepsine burayı tavsiye edeceğim. 
Uğur YETİŞTİ saç ekimi
Ben Niğde’den Murat öncelikle en çok ortam hoşuma gitti. Çok temiz ve güvenilir bir ortamda saç ektirdiğim için memnunum Handan Hanım ve ekibinin bir aile gibi olması sıcak olması ve ekibin iyi insanlardan oluşmasını da çok beğendim. Saçlarıma gelince daha ekildiğinde içimden gecen ilk şey iyi ki buraya gelmişim ve de ektirmişim doğru tercih yaptığımı anladım. Türk Hair Transa ve ekibine çok teşekkür ediyorum ve daha nice insanları mutlu etmelerini temenni ediyorum
Murat URLU saç ekimi
Ben Silivri’den Ayhan. Handan Hanımı televizyonda gördüm. Sonra gelip görüştük. Konuşmalarımızda gayet güven veriyordu ve bundan sonra kararımı verdim. Operasyona girdik. Handan Hanım ve ekibi çok güler yüzlü ve sıcakkanlıydı. Çok memnun kaldım. Herkese tavsiye edeceğim. Handan Hanım ve ekibine teşekkür ederim.
Ayhan KAYMAK saç ekimi
Ben Denizli’den Nevzat Güney. Saç Ekim Merkezini internetten buldum. Telefonla Aynur Hanımla görüştük. Çok güzel iletişim kurduk. Telefonla anlaşıp İstanbul’a geldik. Havaalanında karşılama yaptılar. Çok güzel bir ortamda buluştuk. Türk Haır Trans Saç Ekim Merkezi olarak beni çok iyi karşıladılar. Verilen hizmetten çok memnun kaldım. Başta Handan Hanım olmak üzere tüm personele bana yapılan ilgi ve alaka verilen hizmet için teşekkür ediyorum. Saygılarımla
Nevzat GÜNEY saç ekimi
21.03.2012
2.Seans için gelmiştim. Her şey gayet güzel, kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz. Temiz ve çalışanlar güler yüzlü has insanlar. Tekrar ellerine sağlık diyorum. Teşekkür ediyorum.
Ercan ÖZCANLI saç ekimi
Ben Nedim Uzunköprü Edirne’den geldim. Çok güzel ve sıcak bir personelle karşılaştım ki operasyonum çok iyi geçti. Handan Hanıma ve tüm personeline çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
Nedim TAŞKIN saç ekimi
14.03.2012
Ben Eyüp Güneş İstanbul Bağcılar’dan geldim. Geldiğim günden operasyon olacağım güne kadar tüm ekip tek tek benimle sıcak ve samimi olarak ilgilendiler. Hepsine içtenlikle teşekkür ediyorum. Çok başarılı bir operasyon geçirdim. Tüm ekibe saygılarımı yolluyorum.
Eyüp GÜNEŞ saç ekimi
17.03.2012
Benim adım Rıfat Can. Ben İngiltere’den bir arkadaş tavsiyesi üzerine geldim. Buraya gelmekten çok memnun oldum. Tüm personelin hizmetlerinden yakın ilgilerinden son derece memnun kaldım. Saç tedavisinden memnunum. Tüm çalışanlara candan teşekkür ediyorum. Saygılar.
Rıfat CAN saç ekimi
Kellik sorunumu çözdüğünüz için size ve tüm ekibinize çok teşekkür ederim. Saygılarımı sunarım.
İsfihan KILIÇ saç ekimi
Bir Pazar sabahıydı, babam heyecanlı bir şekilde odanın kapısını açtı. Zafer kalk TV’de saç ekimini anlatan bir program var dedi. Ben boş ver dedim zorla kalktım. Programın bir bölümünü izledim. İlk defa Handan Hanımı gördüm. Anlattıkları ilgimi çekti. Gün içinde aradım, görüştüm. 10 Nisan 2011 tarihinde operasyona gün aldım. Cumartesi sabahı operasyon yapıldı. Pazartesiye tekrar gittim ve 2. Operasyon için 29 Şubat 2012 tarihine gün aldım. İşlem tekrar yapıldı, dinlendim ilk günde ilk yıkamam yapıldı. Enteresan bir duyguydu. Benim için saçlarım erken yaşlarda döküldüğü için zor kabullendiğim bir durumdu. Sanki kız arkadaşımdan ayrılınca kalan bir sızı gibiydi. Zamanla kabullendim. Şuan ise, farklı bir insan gibiyim.1.Ekimden sonra saçlarımın çıkması 2.operasyon için motivasyonumu yükseltti. Sonucu sabırlı bir şekilde bekleyeceğim. Bu bütün operasyonlar boyunca bana yardımcı olan güler yüzlerini hiç eksiltmeyen a dan z ye herkese teşekkürü borç bilirim. Saygılarımla..
Zafer BEŞER saç ekimi
Biz üç kişiydik. Halil İbrahim, Derya ve ben Murat. Birde saç ektiren yakışıklı erkeğimiz Özgür. Yazarken yanımızda olmadığı için üç kişiydik dedim. Neyse boş ver boş konuşmaya gerek yok. Kimimiz Hollanda’dan kimimiz Trabzon’dan kalktık geldik. Hastanenizden ve personelinizden çok memnun kaldık. Sabahtan akşama kadar buradaydık. Ama hiç sıkılmadık. Sanki lunaparka gelmiş çok eğlenmiş tatlı bir yorgunlukla eve dönecekmişiz gibiyiz. Handan Hanım çok iyi bir uzman. ben tavsiye ediyorum. Sizde herkese edin. Bu kliniğin kendi evinizden farkı yok emin olun. Sabahtan beri bir sürü insan geldi gitti. Hepsi de yaptığı işlemden son derece memnun birçoğuyla konuştum. Hastanelerde insanlar pek gülmezler ama burada herkes memnuniyetin verdiği mutluluktan olsa gerek ki hep gülüyorlar. İnsanların güldüğünü görmek güzel. Allah herkesin gönlüne göre versin. Bu yazıyı okuyorsanız ve saç ektirecekseniz şimdiden tebrik ederim. Kendinize iyi bakın.
Murat DOĞAN Derya BÜLBÜL Halil İBRAHİM saç ekimi
26.03.2012
Merhaba, Bir iş yaparken veya yaptırırken hayattaki en önemli şey güvendir. Saç ekiminde de kendi dalında başarılara imza atmış Handan Acıkök ve ekibine çok teşekkür ederim. Sonsuz güven ve en önemlisi ameliyat sonrası bakım ilgi ve takip olaylarında da hastalarına ne kadar önem verdiğini kanıtlıyor. Bu saç ekiminde bana destek olan sevgili dostum Kemal Karaönceloğluna da teşekkür eder ederim. Turk Haır Trans ekibine gösterdikleri ilgi sevgi ve saygıdan dolayı da teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun. Sevgiyle kalın.
Aşkın KOÇ saç ekimi
Türkiye’de önde yer alan Turk Haır Trans saç ekim merkezinde ağrısız acısız bir yöntemle saç ekimi yapılmaktadır. Handan Hanım ve çalışmakta olan bütün personellere teşekkür ederim.
Şükrü ESER saç ekimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder